Witaj na forum TF2.com.pl
Jeżeli jesteś nowy, pamiętaj, by przeczytać poradnik dla nowicjuszy.
Przed zadaniem pytania skorzystaj z wyszukiwarki i TF2 Wiki.

TF2PUG.PL

Re: TF2PUG.PL

Postprzez KluSk.47 » 20 maja 2008, o 23:01

chyba nawet wiecej niz 2 :P
(...)Młodzi policjanci, młodzi kibice...Kretyni kontra Kretyni...
Obrazek
http://steamcommunity.com/id/warrengg
Avatar użytkownika
KluSk.47
Darczyńca
 
Posty: 333
Dołączył(a): 10 stycznia 2008, o 12:06
Lokalizacja: GDYNIA ! :D

Re: TF2PUG.PL

Postprzez Master PL » 23 maja 2008, o 13:32

Ktos mowil na ircu, ze warto by bylo przzy zawodniku chetnym na gathera zaznaczyc skill. W skali 1-3 czy jakiejs tam innej. Pomysl trudny do zrealizowania wg mnie. Mam inna propozycje, gracze ktorzy chca grac mogliby okreslic kolejnosc swoich klas wg ich upodobania. Bez sensu jest jak druzyna 6 osobowa ma 4 soldow i 2 demo. I teraz jest dobieranie , kto moze grac tym kto tamtym, a najgorsze co moze byc to zmienianie pare razy klas i zamiana. Przechodzac do rzeczy kazdy zawodnik moglby podac najbardziej lubiane klasy w kolejnosci ( na przyklad Master - Soldier, Demo, Medyk, Gruby Sjesta - Demo, Gruby / Scout Vosen Soldier, Demo, Scout inne Zecior Pyro, Engie, Spy itd. ). Podczas gdy kapitani juz wybieraja team, a nie znaja wszystkich mogliby miec jakis podglad do wyboru swojej druzyny. Nastepna propozycja to zaczynanie wybierania od medykow. Kapitan blu bierze jednego meda , red drugiego i nastepnie idzie reszta. Wczoraj na przyklad w jednej druzynie byl Apach, Silent i Asimar i oczywiscie ich druzyna przegrywala po 20 minutach 8-0 na granary po czym skonczylismy gather.
No shit, Sherlock!
Master PL
Administracja Pickupów
 
Posty: 629
Dołączył(a): 28 stycznia 2008, o 15:04
Lokalizacja: Olsztyn

Re: TF2PUG.PL

Postprzez vosen » 23 maja 2008, o 14:32

Twoja propozycja master w zasadzie nie jest zla ale ma powazne wady. Pierwsza i zasadnicza jest to, ze z tak zebranymi informacjami nie za bardzo jest co zrobic. Algorytm, ktory korzystalby z tak zapisanych klas wyobrazam sobie tak, ze w stopniu waznosci/rzadkosci danej klasy wybiera na zmiane do red i do blue. Czyli np tak, medyk do red, medyk do blue, scout do red, scout do blue etc do zapelnienia. Tylko, ze musialby on dobierac klasy wg jednego narzuconego ustawienia (dajmy na to medyk, dwoh scoutow, demo, dwoch soldow) lub szukac ustawienia, ktory by spelnialo jedna z kombinacji ustawien, ktore sie sprawdzaja w grze (np na gravel by szukal meda dwoch soldow demo scouta engiego). Pierwsza metoda jest bardzo nieprecyzyjna i nie bierze na przyklad pod uwage tego, ze na roznych mapach roznie sie ustawia. Druga to za duzo kodowania i nie za bardzo pozwala na gre w innym niz ustawione przez admina ustawienia. Do tego dochodzi kwestia, ze wiekszosc graczy potrafi grac wiecej niz jedna klasa. Narazie wole zdac sie na kapitanow, przed dobraniem sobie teamu mozna sie spytac kto chce pomedowac, a kto zagrac grubym.
Tez bylem na tym pugu. Mysle, ze to 10-0 (bo chyba takim wynikiem skonczylismy) sie to narazie mozna uznac za bole dorastania, im wiecej gatherow zostanie rozegranych tym lepiej gracze beda znali swoje klasy i mozliwosci. W ogole to 10-0 to bardziej nietypowy przypadek i odchylenie od normy, dotychczasowe gathery sa wzglednie wyrowanane. Bot w nastepnej inkarnacji bedzie dzielil teamy po skillu z zakresu 1-3.
vosen
Darczyńca
 
Posty: 353
Dołączył(a): 16 grudnia 2007, o 13:23

Re: TF2PUG.PL

Postprzez Master PL » 23 maja 2008, o 14:47

Nie do konca mi o to chodzilo. Kapitanowie wybieraja wg wlasnego uznania, ale mogliby na przyklad miec obok graczy zapisanych do gathera pokazane kto czym gra. Nie oznaczaloby to wyboru konkretnie "zawodowego scouta do druzyny, a jedynie uzupelnienie skladu. Poza tym czasem ktos chce potrenowac czyms innym, ale w przypadku gdy ktos nie jest z klanu i niewiadomo czym gra mogloby to byc przydatne. Ktos kto gra tylko soldem czy demo niekoniecznie bedzie ogarnial Scouta, ktory by sie przydal do teamu, bo sa jest juz Demo w teamie, ktory gra ta klasa najlepiej. jednak z wieksza iloscia rozegranych gier bedzie mozna latwiej zapamietac graczy i nie bedzie to stanowilo problemu. Grunt, ze gra sie dobrze i w wiekszosci jestesmy zadowoleni, jakiekolwiek zmiany beda i tak testowane i metoda prob i bledow z czasem wyjdzie w koncu najlepsze rozwiazanie.
No shit, Sherlock!
Master PL
Administracja Pickupów
 
Posty: 629
Dołączył(a): 28 stycznia 2008, o 15:04
Lokalizacja: Olsztyn

Re: TF2PUG.PL

Postprzez Arch » 24 maja 2008, o 12:17

Nie ma potrzeby kombinowania. Z czasem sie poznamy i ten problem zniknie.
Arch
 
Posty: 70
Dołączył(a): 17 marca 2008, o 11:20

Re: TF2PUG.PL

Postprzez rff » 24 maja 2008, o 14:21

Racja, to przejdzie. A z tym przypisywaniem skilla to chyba nieaktualne, bo losowania już nie ma, tak?
rff
 

Re: TF2PUG.PL

Postprzez kcr » 24 maja 2008, o 21:12

Chcialbym byc kolega z klasy Mandaryny.
kcr
 
Posty: 129
Dołączył(a): 21 grudnia 2007, o 20:08

Gather - reaktywacja

Postprzez Master PL » 7 lipca 2008, o 16:04

Jako, ze wiekszosc klanow nie gra praktycznie nic, jest lato i trudno o zorganizowanie treningow chcialbym przypomniec o gatherze. Co pare dni widze, ze dodaje sie kilka osob, ale nie ma conajmniej 7-8 osob, ktore by sie dodaly - pozniej byloby latwiej. Poza tym kilka osob rowniez nie gralo nigdy gatherow, a w rozmowie deklarowalo, ze chetnie by zagrali. Takze postaram sie dzisiaj zebrac jak najwiecej osob. Proponuje godzine 20, gdyz konkretne ustalenie daty ulatwi zbiorke 12 chetnych osob, ktore nie chca juz grac na neo czy arenie z dopiero co nowymi graczami, po 12 osob w teamie i wlaczonymi krytykami. Ponadto przypominam, ze co niektorzy gracze narzekali w swoich opstach na brak teamplaya podczas gry na w/w serwerach. Zapraszam dzisiaj zatem wszystkich, ktorzy sa gotowi poswiecic pol godziny na gre w zespole 6na6. Osoby, ktore nigdy nie graly gathera powinny preczytac zasady i sciagnac odpowiednie programy ( obowiazkowo irc, ventrilo lub teamspeak) oraz mape pro_granary.Wlasciwie to wszystko jest napisane chyba w tym temacie, wiec wystarczy przeczytac posty z pierwszej strony. Chcialbym rowniez zaznaczyc, ze najczesciej w teamie gra sie oprocz medyka i demo dwoma scoutami i dwoma soldami ( ewentualnie heavy zamiast scouta lub solda) takze jesli nowi gracze chca sprobowac swych sil powinni grac tymi klasami. Prosilbym takze adminow grupy na steamie o wrzucenie newsa lub wydarzenia o dzisiejszym Gatherze o godzinie 20. Takze mam nadzieje, ze uda nam sie zebrac dzisiaj i zagrac chociaz jedna gre.
No shit, Sherlock!
Master PL
Administracja Pickupów
 
Posty: 629
Dołączył(a): 28 stycznia 2008, o 15:04
Lokalizacja: Olsztyn

Re: TF2PUG.PL

Postprzez adriano66 » 7 lipca 2008, o 23:37

Miło, że ktoś próbuje się za to zabrać, dzisiaj nie bardzo mogłem wziąć udział, ale ja jestem jak najbardziej za i postaram się być na IRCu jak najczęściej co by być na bieżąco ;]
Proponuję też dodanie większej ilości adminów na steamowej grupie, pozwoli to łatwiej zbierać ludzi na PUGi poprzez ogłoszenia na grupie właśnie, jeden admin na 123 userów/potencjalnych graczy to ciut za mało, chyba, że jednak więcej osób ma możliwość wysyłania/pisania ogłoszeń na grupie, wtedy pomińcie pierwszą część wypowiedzi ;]
Ostatnio wyglądało to tak, że kilku graczy "biegało" i wypytywało/zapraszało graczy online z grupy, co było raczej mało wygodne dla nich jak i nie zawsze skuteczne.
Avatar użytkownika
adriano66
Kierownik do spraw mało ważnych
 
Posty: 6518
Dołączył(a): 24 stycznia 2008, o 12:40
Lokalizacja: Częstochowa

Re: TF2PUG.PL

Postprzez NJUq » 8 lipca 2008, o 14:53

Dzisiaj nastepny gather o godzinie 19;00 , ale stawcie sie tak 10min wczesniej bo duzo czasu zlatuje na wybieranie skladow itp :D
Zobaczymy co z tego wyjdzie , wczoraj bylo calkiem fajnie :]
Fajnie jak by przyszlo wiecej graczy ze tak powiem o przecietnym skillu a nie sami elo wyjadacze :)
Wtedy mozna bylo by sie postrzelac a nie tylko dostawac kulki w łeb.
Wiec jak ktos moze to niech sie juz zapisze , i potem sprawdzi czy go zapisalo , bo wczoraj byly male problemy.
NJUq
 
Posty: 477
Dołączył(a): 5 maja 2008, o 19:01

Re: TF2PUG.PL

Postprzez olbor » 10 lipca 2008, o 11:20

No0 mozna by cos dzisiaj zagrac :D Moze o godzinie 19;00
"Im mniej zręczności i siły wymaga praca ręczna, tzn. im bardziej rozwija się nowoczesny przemysł, tym bardziej pracę mężczyzn wypiera praca kobiet" Manifest Komunistyczny, Karol Marks i Fryderyk Engels
http://www.youtube.com/watch?v=dEyj4tsAeQ0
[img]http://tf-2.fr/ach.php?a=FF@%20NoOb&b=Zablokuj%20gracza%20uzywajac%20buga%20z%20teleportem&c=u&e=509&f=1[/img
olbor
 
Posty: 189
Dołączył(a): 20 czerwca 2008, o 22:18

Re: TF2PUG.PL

Postprzez haRacz » 10 lipca 2008, o 13:42

Ja bylem w okolicy 19 wczoraj i nic nie bylo ;?

Dzisiaj tez sie moze pojawie.
Avatar użytkownika
haRacz
 
Posty: 476
Dołączył(a): 23 stycznia 2008, o 19:40
Lokalizacja: Headz Vault

Poprzednia strona

Powrót do Archiwum

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron