Witaj na forum TF2.com.pl
Jeżeli jesteś nowy, pamiętaj, by przeczytać poradnik dla nowicjuszy.
Przed zadaniem pytania skorzystaj z wyszukiwarki i TF2 Wiki.

Animacja w SFM - Saboteur

Robisz mapy, skiny, rysujesz, grasz na gitarze... - to dział dla Ciebie
Regulamin działu
Jeżeli krytyka, to tylko konstruktywna.

Animacja w SFM - Saboteur

Postprzez lukas70 » 7 stycznia 2014, o 16:22

Kolejna animacja z TF2, tym razem starałem się zrobić wszystko krócej, dokładniej i ogólnie lepiej. Sami oceńcie jak mi wyszło:


PS:
Proszę o zmianę nazwy tematu, bo z tego co widzę ja nie mogę: Moje animacje w SFM
lukas70
 
Posty: 9
Dołączył(a): 4 stycznia 2014, o 15:33

Re: Animacja w SFM - Farbowany lis

Postprzez qba » 7 stycznia 2014, o 17:51

lubię takie klimaty Obrazek :wink:

ten mógł by walczyć o saxxy w drama

foch mode: prawa ręka scouta (z bronią) w scenie z pokojem na początku jakiś tak nienaturalnie jest ustawiona. Przy spy (w poprzednim chyba też) jak jest ruch nadgarstka, przełóż delikatnie obrót również na przedramię - popatrz na rękę jak kręcisz nadgarstkiem. Nie chcę cię tymi uwagami zniechęcać, dzielę się co się mi rzuciło w oczy przy pierwszym oglądaniu - bo i tak to kawał dobrej roboty. :mrgreen:
qba
 
Posty: 79
Dołączył(a): 16 lutego 2009, o 12:05

Re: Animacja w SFM - Farbowany lis

Postprzez lukas70 » 7 stycznia 2014, o 18:02

Wiadomo, samemu zwykle się wszystkiego nie widzi, teraz jak patrze to rzeczywiście coś z tym jest. Dzięki za komentarz.
lukas70
 
Posty: 9
Dołączył(a): 4 stycznia 2014, o 15:33

Re: Animacja w SFM - Saboteur

Postprzez adriano66 » 7 stycznia 2014, o 18:24

Myślę, że nowy film zasługuje na osobny wątek, chyba, że naprawdę chcesz je skleić.
Fajnie, jest klimat. W oczy najbardziej rzuca się właśnie ta nienaturalnie wykrzywiona ręka scouta w 3 momentach, w 3 różnych pozycjach 38, 45 i 46 sekunda, i kilka sekund biegu przy zbliżeniu na scouta, w slowmo około 30 sekundy wydaje mi się, że stawy są zbyt sztywne, ale to detal.
Kręć więcej :)
Avatar użytkownika
adriano66
Kierownik do spraw mało ważnych
 
Posty: 6518
Dołączył(a): 24 stycznia 2008, o 12:40
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Animacja w SFM - Saboteur

Postprzez lukas70 » 7 stycznia 2014, o 18:34

Pewnie powoli będę eliminował te różne błędy ruchów czy pozycji. Liczę, że właśnie przez takie komentarze będę mógł następnym razem próbować nie robić tych samych błędów. Teraz robię animację na WAR WEEK, ale nie będzie to z TF2, a Day of Defeat: Source mam nadzieję, że się wyrobię.
lukas70
 
Posty: 9
Dołączył(a): 4 stycznia 2014, o 15:33

Re: Animacja w SFM - Saboteur

Postprzez unfa » 31 grudnia 2014, o 02:39

Dla mnie trudnym było zrozumienie motywu z siostrą (?) niebieskiego zwiadowcy. Może przydałoby się małe wprowadzenie w tło fabularne (w tej animacji wyobrażam sobie jakieś urywki retrospekcji, które zwiadowca widzi w swoich myślach biegnąc z walizką). Poza kilkoma niedoróbkami (brak rany postrzałowej na głowe zwiadowcy) - dobra robota! Animuj więcej! :)

Btw: robię muzykę i efekty dźwiękowe, rzuć okiem, może coś z moich produkcji Ci się przyda? :)
http://soundcloud.com/unfa - muzyka
http://freesound.org/people/unfa/ - efekty dźwiękowe
unfa
 
Posty: 4
Dołączył(a): 28 grudnia 2014, o 08:33


Powrót do Dział twórczy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron