Strona 1 z 1

Pomoc w Teksturach

PostNapisane: 21 sierpnia 2016, o 17:29
przez EltarZ
Witam,
Ogółem od niedawna zacząłem bawić się w tworzenie czapek do gry. Robię je w blenderze, którego już dobrze ogarniam bo samego programu używam już 2 lata. Problem wielki mam jednak z teksturami, których w ogóle nie umiem robić. Poszukuję więc kogoś kto umie robić tekstury w stylu TF'a. Jeśli ktoś byłby chętny mnie nauczyć robić tekstury albo zostać moim współpracownikiem to prosiłbym o kontakt. Jeśli chcecie skriny 2 czapek które do tej pory zrobiłem to mogę wstawić link.

Re: Pomoc w Teksturach

PostNapisane: 22 sierpnia 2016, o 22:30
przez qba
EltarZ napisał(a): Jeśli chcecie skriny 2 czapek które do tej pory zrobiłem to mogę wstawić link.
wrzucaj :)

Re: Pomoc w Teksturach

PostNapisane: 23 sierpnia 2016, o 18:11
przez EltarZ
Obrazek
to jest pierwsza czapka którą udało mi się oteksurować ale tylko dlatego że jest bardzo łatwa
Obrazek
to jest druga jeszcze niedopracowana maska, z którą mam większy problem. Nawet nie chodzi o to, że nie umiem zrobić siatki UV a nie do końca wiem jak to powinno wyglądać by było w stylu tf'a

Re: Pomoc w Teksturach

PostNapisane: 24 sierpnia 2016, o 10:53
przez adriano66
Zawsze możesz próbować nawiązać jakąś współpracę z kimś na steam workshop, http://polycount.com/ lub z kimś ze społeczności grafików.
Zrobienie dobrej siatki to podstawa, znacząco ułatwi malowanie.
Na TF2.com masz dostęp do artworków, w tym również do bazowej palety kolorów używanej w grze http://www.teamfortress.com/artwork.php
a na polycount jest fajny poradnik odnośnie tworzenie tekstur do TF2 http://polycount.com/discussion/73559/t ... hort-guide

Re: Pomoc w Teksturach

PostNapisane: 24 sierpnia 2016, o 11:01
przez EltarZ
adriano66 napisał(a):Zawsze możesz próbować nawiązać jakąś współpracę z kimś na steam workshop, http://polycount.com/ lub z kimś ze społeczności grafików.
Zrobienie dobrej siatki to podstawa, znacząco ułatwi malowanie.
Na TF2.com masz dostęp do artworków, w tym również do bazowej palety kolorów używanej w grze http://www.teamfortress.com/artwork.php
a na polycount jest fajny poradnik odnośnie tworzenie tekstur do TF2 http://polycount.com/discussion/73559/t ... hort-guide


Dzięki, na pewno skorzystam