Witaj na forum TF2.com.pl
Jeżeli jesteś nowy, pamiętaj, by przeczytać poradnik dla nowicjuszy.
Przed zadaniem pytania skorzystaj z wyszukiwarki i TF2 Wiki.

Komendy launch options - opcje uruchamiania

Baza poradników dla graczy tworzona przez naszych forumowiczów.
Regulamin działu
W tym dziale zamieszczamy tylko gotowe poradniki.

Re: Komendy launch options - opcje uruchamiania

Postprzez Sprit » 16 maja 2010, o 23:44

Sądzę, że nie masz mózgu : - ) Między dx 90 a 95 nie ma różnicy. Jedyne czym się różnią, to cyferką.
Avatar użytkownika
Sprit
 
Posty: 316
Dołączył(a): 4 stycznia 2008, o 18:06

Re: Komendy launch options - opcje uruchamiania

Postprzez Rejws0n » 17 maja 2010, o 15:06

to sobie sprawdz, u mnie to dalo akurat takie rozjasnienie scian i podlogi ze kapota.
Stare chińskie przysłowie mówi : "jeśli nie wiesz co powiedzieć, powiedz stare chińskie przysłowie"
Mówcie mi RaVe :f
Avatar użytkownika
Rejws0n
Zbanowany
 
Posty: 28
Dołączył(a): 30 kwietnia 2010, o 14:08

Re: Komendy launch options - opcje uruchamiania

Postprzez trawa » 17 maja 2010, o 16:04

Teraz moja mała drobna uwaga
DirectX 7
-dxlevel 70
DirectX 6
-dxlevel 60

To trzeba usunąć. Tf2 NIE obsługuje tych wersji DirectX . Wprowadza to ludzi w błąd (patrz przykład powyżej).


Ktoś się pytał co ma wersja DX do ustawień poszczególnych komend. Ano jest takie coś jak magiczny pliczek dxsupport_override.cfg w którym są predefiniowane odpowiednie ustawienia w zależności od DX i posiadanej karty graficznej. Poniżej krótki wycinek:
Kod: Zaznacz cały
"dxsupport"
{
   "0"
   {
      "name" "80"
      "ConVar.mat_specular"   "0"
      "ConVar.r_shadowrendertotexture"   "0"
      "ConVar.mat_bumpmap"   "0"
      "ConVar.r_screenfademinsize"   "150"
      "ConVar.r_screenfademaxsize"   "250"
      "ConVar.r_drawdetailprops"   "0"
      "ConVar.props_break_max_pieces"   "2"
      "ConVar.r_dynamic"   "0"
      "ConVar.cl_detaildist"   "0"
      "ConVar.cl_detailfade"   "0"
      "ConVar.r_dopixelvisibility"   "0"
      "ConVar.cl_particle_retire_cost"   "10"
      "ConVar.r_lightcache_zbuffercache"   "1"
      "ConVar.r_flex"   "0"
      "ConVar.r_drawropes"   "0"
      "ConVar.cl_ragdoll_fade_time"   "5"
      "ConVar.cl_ragdoll_forcefade"   "1"
      "ConVar.mem_min_heapsize"   "144"
      "ConVar.snd_spatialize_roundrobin"   "3"
      "ConVar.snd_cull_duplicates"   "1"
      "ConVar.fx_drawimpactdebris"   "0"
      "ConVar.fx_drawimpactdust"   "0"
      "ConVar.fx_drawmetalspark"   "0"
   }
   "1"
   {
      "name" "81"
      "ConVar.mat_specular"   "0"
      "ConVar.r_shadowrendertotexture"   "0"
      "ConVar.mat_bumpmap"   "0"
      "ConVar.r_screenfademinsize"   "150"
      "ConVar.r_screenfademaxsize"   "250"
      "ConVar.r_drawdetailprops"   "0"
      "ConVar.props_break_max_pieces"   "2"
      "ConVar.r_dynamic"   "0"
      "ConVar.cl_detaildist"   "0"
      "ConVar.cl_detailfade"   "0"
      "ConVar.r_dopixelvisibility"   "0"
      "ConVar.cl_particle_retire_cost"   "10"
      "ConVar.r_lightcache_zbuffercache"   "1"
      "ConVar.r_flex"   "0"
      "ConVar.r_drawropes"   "0"
      "ConVar.cl_ragdoll_fade_time"   "5"
      "ConVar.cl_ragdoll_forcefade"   "1"
      "ConVar.mem_min_heapsize"   "144"
      "ConVar.snd_spatialize_roundrobin"   "3"
      "ConVar.snd_cull_duplicates"   "1"
      "ConVar.fx_drawimpactdebris"   "0"
      "ConVar.fx_drawimpactdust"   "0"
      "ConVar.fx_drawmetalspark"   "0"
   }
   "2"
   {
      "name" "90"
      "ConVar.r_screenfademinsize"   "0"
      "ConVar.r_screenfademaxsize"   "0"
      "ConVar.mem_min_heapsize"   "144"
   }
   "3"
   {
      "name" "95"
      "ConVar.mem_min_heapsize"   "144"
   }

Myśl rodzi herezję. Herezja wymaga odkupienia.
Nie lękam się zła, bowiem jestem uosobieniem lęku.
Avatar użytkownika
trawa
Ordo Malleus
 
Posty: 719
Dołączył(a): 3 października 2007, o 16:37
Lokalizacja: City 71

Re: Komendy launch options - opcje uruchamiania

Postprzez hINDUs » 17 maja 2010, o 16:56

"ConVar.mem_min_heapsize" "144"
ooo, widzę heapsize? co to robi? help? (memory cannot be read...?) - dalej sporadycznie to miewam...
Obrazek Obrazek
Ukryty tekst:
Avatar użytkownika
hINDUs
Przybysz z innej planety
 
Posty: 2647
Dołączył(a): 6 marca 2009, o 01:20

Re: Komendy launch options - opcje uruchamiania

Postprzez Bit » 17 maja 2010, o 17:25

AdRiAnO66 napisał(a):trzeba jeszcze dopisać, że dxlevel wpisuje się tylko raz, żeby zmienić dx a potem wywalić z opcji uruchamiania

To dziwne bo jak ja usunalem xd8 z komend uruchamiania to sie zmienilo z powrotem na xd9.
Bit
Książe Sucharów
 
Posty: 112
Dołączył(a): 10 maja 2008, o 19:51
Lokalizacja: Kraków

Re: Komendy launch options - opcje uruchamiania

Postprzez adriano66 » 17 maja 2010, o 17:43

to chyba jesteś jedyny (:
Avatar użytkownika
adriano66
Kierownik do spraw mało ważnych
 
Posty: 6515
Dołączył(a): 24 stycznia 2008, o 12:40
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Komendy launch options - opcje uruchamiania

Postprzez XeroX12 » 20 sierpnia 2011, o 11:33

Witam, jest to mój pierwszy post.

Mianowicie, wpisłem -sw -w xxxx -h xxxx -noborder (i oczywiście swoją rozdzielczość). I jest tak włączam gre i przy wczytywanie menu jest cały czas napis loading i menu się nie otwiera. Jeżeli usunę tę linijkę to gra odpala się w okienku i jest tak samo. -.- Proszę o szybką odpowiedź.
Pozdrawiam, XeroX
XeroX12
 
Posty: 7
Dołączył(a): 20 sierpnia 2011, o 11:25

Re: Komendy launch options - opcje uruchamiania

Postprzez hINDUs » 20 sierpnia 2011, o 14:15

to nie wina launch options tylko coś masz sknocone z twoją grą
zrób weryfikację i defragmentację plików gry
Obrazek Obrazek
Ukryty tekst:
Avatar użytkownika
hINDUs
Przybysz z innej planety
 
Posty: 2647
Dołączył(a): 6 marca 2009, o 01:20

Re: Komendy launch options - opcje uruchamiania

Postprzez Shiro » 15 lutego 2013, o 13:04

Borderless nie dziala?
Avatar użytkownika
Shiro
 
Posty: 94
Dołączył(a): 29 czerwca 2012, o 18:48

Re: Komendy launch options - opcje uruchamiania

Postprzez adriano66 » 15 lutego 2013, o 14:11

działa, co ma nie działać?
Avatar użytkownika
adriano66
Kierownik do spraw mało ważnych
 
Posty: 6515
Dołączył(a): 24 stycznia 2008, o 12:40
Lokalizacja: Częstochowa

Poprzednia strona

Powrót do Poradniki do Team Fortress 2

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron