Inne modyfikacje nie będące skinami to:
- modyfikacje dźwięków - mogą zmieniać zarówno muzykę jak i efekty dźwiękowe (dźwięki dominacji, wystrzały broni itp.)
- modyfikacje interfejsu (GUI) - mogą zmieniać wygląd HUD-u (tablica wyników, wskaźnik HP/amunicji, ikonki zabójstw itp.) jak i menu głównego
- modyfikacje efektów cząsteczkowych (Particle effects/Sprite) - mogą zmienić wygląd zarówno wybuchów jak i efektów unusualów itp. [najbardziej zróżnicowane]
Gdzie można znaleźć te modyfikacje?
Otóż największym zbiorowiskiem modyfikacji jest Gamebanana
Troszkę mniejszym (co nie oznacza że gorszym) siedliskiem skinów jest TF2Mods
Trzy uwagi:
- stare skiny mogą nie działać poprawnie ze względu na częste updaty do TF2
- informacje na temat instalacji i de-instalacji skinów powinny znajdować się w opisie skinu i/lub w pliku README
- niektóre serwery blokują skiny
Valve wspiera twórców modyfikacji i zachęca ich do dzielenia się nimi. Można to zrobić na stronie: http://www.teamfortress.com/contribute/ . Przesłane tam propozycje Skinów(i nie tylko) mogą w przyszłości znaleźć się w grze. Poza tym Valve oddaje kasę zarobioną na przedmiotach ich twórcom.
Twórcy modyfikacji często wymieniają poglądy i pomysły ulepszając swe dzieła. Poza tym lubią chwalić się swoimi dziełami przed ich oficjalnym wydaniem. Ich przechwałki oraz co ważniejsze ich dzieła znajdziemy tu:
Polycount forum http://www.polycount.com/forum/showthread.php?t=69164
Steam forum http://forums.steampowered.com/forums/s ... ?t=1109192
Facepunch http://www.facepunch.com/threads/109666 ... -emporiums
Zachęcam twórców skinów do chwalenia się swoimi dziełami nie tylko w tych ^ tematach ale także tu. Pokażcie że Polacy nie gęsi swoich skinnerów mają, bo cudze chwalimy, a swego nie znamy
