Witaj na forum TF2.com.pl
Jeżeli jesteś nowy, pamiętaj, by przeczytać poradnik dla nowicjuszy.
Przed zadaniem pytania skorzystaj z wyszukiwarki i TF2 Wiki.

Nowe ARG, Chleb Fortress i animacje od Valve

Forum ogólne o Team Fortress 2.
Regulamin działu
Pamiętaj, by sprawdzić, czy odpowiedzi na Twoje pytanie nie ma w dziale z poradnikami lub na Team Fortress Wiki

Nowe ARG, Chleb Fortress i animacje od Valve

Postprzez Furrygineer » 17 czerwca 2014, o 13:50

Jeszcze o tym nie napisaliście? :roll: Kilka dni temu został dodany chleb http://wiki.teamfortress.com/wiki/Bread a teraz to http://www.teamfortress.com/countdown/suspense.htm

Mister Freeman a.k.a Firma(n)

Avatar użytkownika
Furrygineer
 
Posty: 105
Dołączył(a): 6 maja 2010, o 20:28
Lokalizacja: Małopolska

Re: Mam njusa!

Postprzez adriano66 » 17 czerwca 2014, o 14:25

Nie mam czasu/ochoty, a robić niczego byle jak też nie zamierzam, napisz coś to przekleję na główną.

http://www.teamfortress.com/countdown/suspense.htm
http://th06.deviantart.net/fs70/PRE/f/2 ... 7mfysv.png
https://www.youtube.com/watch?v=GPk20e2HmOQ
http://wiki.teamfortress.com/wiki/June_11,_2014_Patch
http://www.anthal.com/tf2-update-06-11-2014/
http://forums.steampowered.com/forums/s ... ?t=3243531
http://forums.steampowered.com/forums/s ... ?t=3243499
http://www.reddit.com/r/tf2/comments/27 ... what_lies/
http://www.valvetime.net/threads/tf2-up ... ad.245276/


W skrócie, Valve od 2 lat szykuje "krótką" animację w świecie TF2, w tym tygodniu rozpoczyna się Letnia wyprzedaż na Steam i wraz z rozpoczęciem wyprzedaży prawdopodobnie dostaniemy albo szeroko zakrojone ARG związane z tą animacją i nową aktualizacją, prawdopodobnie tą księżycową, z nowym trybem gry, nowymi przedmiotami z nowymi, faktycznie nowymi, właściwościami albo już samą aktualizację do gry.
Za 10 godzin dodatkowo na blogu pojawi się coś czego nikt się jeszcze nie spodziewa, ale bardzo prawdopodobne, że związane jest również z owym filmem od Valve.
Avatar użytkownika
adriano66
Kierownik do spraw mało ważnych
 
Posty: 6518
Dołączył(a): 24 stycznia 2008, o 12:40
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Nowe ARG, Chleb Fortress i animacje od Valve

Postprzez Furrygineer » 17 czerwca 2014, o 18:24

Zbliża się naprawdę duży update do Team Fortress 2. Już od dawna można było spodziewać się jego nadejścia – Valve pokazywało nam wskazówki (w postaci chleba) w najróżniejszych updateach. Można także wywnioskować to z wypowiedzi Gabe'a, który kiedyś wspomniał coś o 15-minutowym filmiku.
Pierwsza wzmianka pojawiła się w Lecture Valley. To, że było tam tyle wzmianek o chlebie było podejrzane, gdyż Valve nie użyłoby tego samego żartu więcej niż raz. Następnie do SFM dodano teksturę przedstawiającą zgniły chleb, tzw. „Potworny bochenek”. Nawet w reklamie Adult Swim z udziałem postaci TF2 z tyłu pokoju można zauważyć leżące bagietki. Wskazówki ciągną się aż do updateu „Dwóch Miast”, gdzie widzimy Archimedesa trzymającego w dziobie precla.

Wreszcie kilka dni temu zostały dodane do gry modele chleba, które wypadają z teleportera engineera w czasie teleportacji gracza. Jest ich 9 rodzajów, a każde z nich prawdopodobnie przypisane do danej klasy. Dodatkowo w plikach gry znaleziono mnóstwo animacji nowych tauntów, a także pliki o nazwach typu „chlebowy potwór” czy „chlebowe pociski”. Zostały także dodane komendy „addcond 49”, która powoduje przebranie się gracza w dispenser podczas kucania, oraz „addcond 66” powodująca możliwość ataku w czasie bycia niewidzialnym, kosztem chwilowego wyjścia z fazy niewidzialności. Ostatni update wprowadził także obniżenie kosztu wybudowania dispensera – 70 zamiast 100. Jednak zostało to szybko wycofane, gdyż była to pewnie pozostałość po testach Valve odnośnie nowych budowli engineera.
To jest pewne, że już za kilka godzin ujrzymy jeden z największych i najbardziej dopracowanych updateów zrobionych przez Valve, tak więc zapraszam Was na stronę odliczania gdzie wkrótce zobaczymy z "czym ten update się je”. :wink:

Mister Freeman a.k.a Firma(n)

Avatar użytkownika
Furrygineer
 
Posty: 105
Dołączył(a): 6 maja 2010, o 20:28
Lokalizacja: Małopolska

Re: Nowe ARG, Chleb Fortress i animacje od Valve

Postprzez adriano66 » 17 czerwca 2014, o 19:14

Avatar użytkownika
adriano66
Kierownik do spraw mało ważnych
 
Posty: 6518
Dołączył(a): 24 stycznia 2008, o 12:40
Lokalizacja: Częstochowa


Powrót do Ogólnie o Team Fortress 2

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron