Witaj na forum TF2.com.pl
Jeżeli jesteś nowy, pamiętaj, by przeczytać poradnik dla nowicjuszy.
Przed zadaniem pytania skorzystaj z wyszukiwarki i TF2 Wiki.

Medieval 4v4 Fun Cup #3

Sprawy związane z grą ligową
Regulamin działu
W tym dziale starajcie się pisać tylko w sprawach ligowych.

Re: Medieval 4v4 Fun Cup #3

Postprzez killerps » 12 stycznia 2014, o 19:34

Jeśli chodzi o popsuty tryb Medieval to TUTAJ macie opis problemu, ktory jednak jest już naprawiony. Poza tym na mapach podanych w pierwszym poście można grać z tf_medieval 0, bo one same w sobie są już Medieval'owe i nie wymagają one używania tej komendy. Problem dotyczył customów takich jak np grany u nas plr_highwind, arena_medieval itp ;)
Avatar użytkownika
killerps
 
Posty: 13
Dołączył(a): 4 listopada 2012, o 16:40
Lokalizacja: Libusza / Krosno

Re: Medieval 4v4 Fun Cup #3

Postprzez Murkee » 14 stycznia 2014, o 01:40

Nazwa drużyny: Max-Play.pl Medieval Fortress Official Team (MPMT)

Kapitan Ero STEAM_0:0:25118996
Pan Psycho STEAM_0:1:45237183
Rhoobar STEAM_0:0:48459660
Hen STEAM_0:0:21936176
Avatar użytkownika
Murkee
 
Posty: 4
Dołączył(a): 11 stycznia 2012, o 23:47
Lokalizacja: Płock / L.A.

Re: Medieval 4v4 Fun Cup #3

Postprzez alexpl » 16 stycznia 2014, o 21:19

Zapisy zamykam :P. Co do szczegółowych informacji to jutro wieczorem dodam wszystko.

Obrazek

Avatar użytkownika
alexpl
Moderator
 
Posty: 630
Dołączył(a): 19 października 2012, o 22:40
Lokalizacja: Poznań

Re: Medieval 4v4 Fun Cup #3

Postprzez alexpl » 17 stycznia 2014, o 21:30

Na dzień przed cupem sytuacja wygląda tak:
-Drużyny zostały wylosowane i drzewko jest dostępne tutaj, dodajcie kapitanów pozostałych drużyn aby jeszcze dzisiaj ustalić co i jak ;)
-Na 3 mapkach wygląda to tak: czas 15 minut albo 9 rund na mapkach cp_ i 2 rundy, 15 minut na pl_
-connect 80.72.34.124:27037 ; password pickup | to jest connect na serwer możecie sobie ćwiczyć, jeżeli jutro nie uda się rozegrać finałów/półfinałów spokojnie można przenieść na niedzielę w razie pytań chętnie wysłucham tutaj lub steam > pod nickiem na forum

Obrazek

Avatar użytkownika
alexpl
Moderator
 
Posty: 630
Dołączył(a): 19 października 2012, o 22:40
Lokalizacja: Poznań

Re: Medieval 4v4 Fun Cup #3

Postprzez alexpl » 18 stycznia 2014, o 15:44

W związku z tym, że zaczęliście/zaczniecie tak późno grać macie termin na rozegranie 1. meczu i 2 do wieczora a jutro pogramy wszystko związane z finałami i meczem o trzecie miejsce. Tak będzie najlepiej ;). Pamiętajcie o screenach. :D

Obrazek

Avatar użytkownika
alexpl
Moderator
 
Posty: 630
Dołączył(a): 19 października 2012, o 22:40
Lokalizacja: Poznań

Re: Medieval 4v4 Fun Cup #3

Postprzez Murkee » 18 stycznia 2014, o 15:52

Max-Play.pl Medieval Fortress Official Team vs. Solid Zamyka eSports
Ukryty tekst:
Avatar użytkownika
Murkee
 
Posty: 4
Dołączył(a): 11 stycznia 2012, o 23:47
Lokalizacja: Płock / L.A.

Re: Medieval 4v4 Fun Cup #3

Postprzez Deadpool » 18 stycznia 2014, o 16:28

¯\_(ツ)_/¯ vs UH

Obrazek
Avatar użytkownika
Deadpool
 
Posty: 6
Dołączył(a): 2 maja 2013, o 21:33

Re: Medieval 4v4 Fun Cup #3

Postprzez Kitkatek » 18 stycznia 2014, o 17:18

UberUltraSkasy vs 4Krule 5:4

Ukryty tekst:
Kitkatek
 
Posty: 3
Dołączył(a): 8 stycznia 2014, o 01:39

Re: Medieval 4v4 Fun Cup #3

Postprzez malpa112 » 18 stycznia 2014, o 17:28

Widze, że zasada Fair Play dla nie których jest nie zbyt znana.
Niestety gutteq nie byl obeznany z tematem bo nie widzial ze rozmowa miedzy mna a Deadpoolem się odbyła.

Rozmowa o godzinie 11.30 - 12.30
Obrazek
Avatar użytkownika
malpa112
 
Posty: 6
Dołączył(a): 4 kwietnia 2013, o 22:38

Medieval 4v4 Fun Cup #3

Postprzez pabloo » 18 stycznia 2014, o 17:30

Jestem zażenowany poziomem owego turnieju, cfg niedopracowane, odniosłem wrażenie że osoba odpowiedzialna za organizację tego cupa nie przetestowała nawet tego trybu rozgrywki, czego wynikiem jest niemożność wygrania jeżeli zaczyna się w drużynie RED. Mam nadzieję, że w przyszłości ktoś bardziej odpowiedzialny weźmie sprawy w swoje ręce, co będzie skutkowało poprawnym trybem rozgrywki oraz przyjemną atmosferą.

Zaczynajcie w BLU Panowie i Panie a czeka Was wielka wygrana

Pozdrawiam, pablo
pabloo
 
Posty: 37
Dołączył(a): 31 lipca 2012, o 13:31

Re: Medieval 4v4 Fun Cup #3

Postprzez adriano66 » 18 stycznia 2014, o 17:41

W RED też da się zdobywać punkty, WOW
Poza tym chyba cie nie widziałem na liście uczestników.

Pierwsza mapa faktycznie jest trochę niezbalansowana przy 4v4, ale nikt przed startem turnieju nie zgłaszał żadnych problemów ani sugestii.
Część drużyn odpadło przed jej rozegraniem więc problemu by nie było gdyby jedna z drużyn nie wykręciła 4-4 w 15 minut. Na pierwszej mapie nie działa stopwatch, więc jak ktoś czuje się pokrzywdzony - zagrajcie drugi raz tę samą mapę zaczynając w BLU jeżeli za pierwszym razem graliście w RED, to powinno rozwiązać problem. Przy ewentualnym drugim podobnym FunCupie weźmiemy to pod uwagę.
Na drugiej mapie nie ma problemu ze stopwatchem więc tam już powinno być ok.


EDIT: Sorry za problem, ale zagrajcie to jak najszybciej, bo reszta na was czeka.
Avatar użytkownika
adriano66
Kierownik do spraw mało ważnych
 
Posty: 6518
Dołączył(a): 24 stycznia 2008, o 12:40
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Medieval 4v4 Fun Cup #3

Postprzez Kazachu » 18 stycznia 2014, o 17:42

Jestem zażenowany poziomem owego turnieju, cfg niedopracowane, odniosłem wrażenie że osoba odpowiedzialna za organizację tego cupa nie przetestowała nawet tego trybu rozgrywki, czego wynikiem jest niemożność wygrania jeżeli zaczyna się w drużynie RED. Mam nadzieję, że w przyszłości ktoś bardziej odpowiedzialny weźmie sprawy w swoje ręce, co będzie skutkowało poprawnym trybem rozgrywki oraz przyjemną atmosferą.

Zaczynajcie w BLU Panowie i Panie a czeka Was wielka wygrana

Pozdrawiam, Kazachu
Kazachu
 
Posty: 259
Dołączył(a): 15 grudnia 2009, o 01:17

Re: Medieval 4v4 Fun Cup #3

Postprzez kotwq » 18 stycznia 2014, o 17:48

Piszę w imieniu ponurego94 (kapitana naszej Drużyny Białego Prześcieradła) - gdyż coś mu wypadło ;). Ze zdjęcia wynika że memento mori oddało nam mecz walkowerem z powodu problemów ze składem. Również takie mieliśmy, co też ze screena wynika, ale znaleźliśmy już czwartego gracza.

Obrazek
kotwq
 
Posty: 1
Dołączył(a): 18 stycznia 2014, o 17:38

Re: Medieval 4v4 Fun Cup #3

Postprzez misiagogo » 18 stycznia 2014, o 18:06

kotwq napisał(a): Również takie mieliśmy, co też ze screena wynika, ale znaleźliśmy już czwartego gracza.

Obrazek


Poprawiłam link ze zdjęciem. Sprecyzuje to, bo brzmi nie po polsku. :D
W pewnym momencie znaleźliśmy zastępczego czwartego gracza na ten mecz, lecz kolega nie uwzględnił tego w rozmowie, gdyż i tak było wiadomo, że z powodu sytuacji rywali nic z tego nie będzie.
misiagogo
 
Posty: 19
Dołączył(a): 15 kwietnia 2011, o 16:13

Re: Medieval 4v4 Fun Cup #3

Postprzez wonderT » 18 stycznia 2014, o 18:11

adriano66 napisał(a):W RED też da się zdobywać punkty, WOW
Poza tym chyba cie nie widziałem na liście uczestników.

Pierwsza mapa faktycznie jest trochę niezbalansowana przy 4v4, ale nikt przed startem turnieju nie zgłaszał żadnych problemów ani sugestii.
Część drużyn odpadło przed jej rozegraniem więc problemu by nie było gdyby jedna z drużyn nie wykręciła 4-4 w 15 minut. Na pierwszej mapie nie działa stopwatch, więc jak ktoś czuje się pokrzywdzony - zagrajcie drugi raz tę samą mapę zaczynając w BLU jeżeli za pierwszym razem graliście w RED, to powinno rozwiązać problem. Przy ewentualnym drugim podobnym FunCupie weźmiemy to pod uwagę.
Na drugiej mapie nie ma problemu ze stopwatchem więc tam już powinno być ok.


EDIT: Sorry za problem, ale zagrajcie to jak najszybciej, bo reszta na was czeka.

Nikt nie zglaszal problemow, bo przykladowo ja bylem przekonany ze to wlasnie bedzie sie odbywac z wlaczonym stopwatchem. Zauwazylem bezsens dopiero w trakcie gry. Ogolnie wyglada to tak, ze druzyna zaczynajaca w BLU ma duzo wieksze szanse na wygranie calej mapy bo:
po 1. nie dziala stopwatch i druzyna atakujaca w BLU jako 1. wychodzi na prowadzenie 1:0 ze wzgledu na to ze nie mozliwe jest raczej obronienie przez CALY CZAS 3 pktow w red przy rozgrywce 4v4 (co innego przy jakiejs gierce 15v15 na pubie) tak wiec ta druzyna po prostu zaczyna tak jakby z przewaga 1:0 w rundach.
po 2. tak jak wyzej wspomnialem nie dziala stopwatch, wiec nie ma znaczenia ze my wygramy atak w minute a bedziemy sie bronic ponad minute, a mozemy sie bronic nawet i 3-4 minuty a i tak druzyna przejmujaca 3 pkty w 4 krotnie dluzszym czasie dostaje pkt za ich przejecie bo czas nie ma zadnego znaczenia.
po 3.W naszym meczu sytuacja wygladala tak, ze nasi przeciwnicy atakowali jako 1. czyli mieli tak jakby gratisowe 1:0 na start. Przy wyniku 4:4 i 3 minuty przed uplywem regulaminowego czasu gry wypadlo tak ze przeciwnicy znowu atakowali a mimo to zdolalismy bronic sie przez te 3 minuty i uplynelo 15 minut czasu mapy i jako jedyni nawet zdolalismy bronic sie na tyle dlugo ze przy ich ataku na C brama na ostatni pkt sie zamknela i zresetowalo wszystkie pkty to przeciwnicy i tak atakowali przez kolejne 2 czy 3 minuty i zdolali w koncu przejac na 5:4 w 18(?) minucie to gdzie tu jest sens. Co prawda admin ostatecznie zarzadzil dotakowa dogrywke, ale przeciwnicy "nie maja ochoty" jej grac, ale to juz inna histioria :D
Avatar użytkownika
wonderT
 
Posty: 513
Dołączył(a): 18 października 2011, o 13:03

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Ligi, turnieje, puchary

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron